MARKETING

Marketing merkbeleving

Showroomontwerp en standbouwontwerpen moeten gezien worden als onderdeel van de marketing mix. Juist de combinatie en inzet van meerdere strategieën die elkaar aanvullen zullen voor bedrijven en organisaties lijden tot een succesvol totaalplan. In de marketing mix neemt de stand of showroom dan de rol van ‘live communicator’ op zich. Alle grafische, reclame en andere geprinte of audiovisuele  communicatie motiveren prospects om op een of andere wijze kennis te maken met een product of dienst. En dat vindt dan plaats in de beursstand, de showroom of andere (tijdelijke) ontvangstruimte. WITDESIGN noemt dat ‘ruimtelijke marketing’.

Marketing beursAndere vormen van marketing welke in combinatie met standbouw worden toegepast zijn belevings-, actie-, interactieve- , relatie- , database- , online- en experience marketing.

WITDESIGN werkt graag samen met communicatie specialisten, zowel intern bij bedrijven als extern bij adviseurs.  De inbreng van WITDESIGN zouden wij graag ‘ ruimtelijke marketing’  willen noemen. We nodigen u graag uit contact met ons op te nemen voor een vrijblijvende eerste kennismaking.

Bekijk ons portfolio

Home » MARKETING