SHOWROOM

Hans de Wit, in 1982 als zelfstandig interieur architect gestart, noemt zichzelf graag ruimtelijk psycholoog. Juist ook in een showroom is het van groot belang  dat precies de juiste sfeer wordt gecreëerd om bezoekers de gelegenheid te geven het betreffende product goed ‘te ontmoeten’.

Een zeer authentieke en directe confrontatie in een goede omgeving zal de bezoeker in het hart raken. Hij heeft tenslotte ook al persoonlijk gekozen om naar de showroom toe te gaan. Hij of zij staat dus welwillend tegenover het gepresenteerde product. Of dat nu meubels, kleding, auto’s, fietsen of andere producten zijn, dit is het moment dat hij/zij een ‘believer’ kan worden.

Branding in optima forma. Het bedrijf dat in staat is zijn identiteit in zijn showroom goed gestalte te geven zal van die showroom het meeste plezier hebben. Bezoekers ervaren dan direct de authenticiteit, zichtbaar en misschien wel letterlijk voelbaar gemaakt in de ruimte. Ruimtelijke psychologie, in de zienswijze van Hans de Wit, is dan ook het precies weten vast te stellen wat de juiste ambiance voor een showroom is.
Showroom Rijswaard

Interesse?

Neem gerust contact met ons op, we bekijken graag met u de mogelijkheden.

Home » Interior » SHOWROOM