Article: WITDESIGN, stopping power op Euroshop

feb 15, 2014
admin

WITDESIGN, stopping power op Euroshop WITDESIGN is een van de in verhouding weinige Nederlandse bedrijven waarvoor deelname aan de EuroShop tot een hoogtepunt in de promotionele activiteiten behoort. Van oudsher en tot op de dag van vandaag is aanbeveling door een relatie de belangrijkste weg waarlangs nieuwe kontakten ontstaan. Dit werd voorheen (maar inmiddels enigszins ouderwets) de mond op mond reclame genoemd. Nog steeds is dit een prima aanbeveling die nu tevens wordt ondersteunt door de social media. Omdat deelname aan EuroShop meerdere keren succesvol is gebleken is ook nu weer voor deelname gekozen. Naast veel bezoekers uit Nederland is het vooral de Duitse en internationale markt waarop de pijlen gericht worden. Het is gebleken dat Duitse ondernemers gecharmeerd zijn van de Nederlandse conceptuele aanpak. Daarnaast wordt grote waarde gehecht aan het feit dat WITDESIGN een al lang bestaand bureau is dat zijn sporen heeft verdiend en van oudsher kan bogen op een hechte klantenkring in Duitsland. Het onderhouden van deze contacten is dan ook een plezierige bijkomstigheid tijdens de deelname aan deze beurs. Tot op heden is WITESIGN er steeds in geslaagd een stand met een grote stopping power te realiseren. Van de 2011 versie is o.a. in bladen in de USA geschreven dat WITDESIGN mogelijk de meest gefotografeerde stand had gerealiseerd. Het was inderdaad zo dat soms de gang verstopt raakte door fotograferende bezoekers. De WITDESIGNERS rekenen wederom op een succesvolle deelname.

Bekijk het originele artikel hier.

Home » Article: WITDESIGN, stopping power op Euroshop